Torsdag, ett substantiv bland många andra

Är skyldig Isak 50 kronor och måste ge det till honom å det snaraste........... han kanske behöver pengar till fotbollsbiljetter. Chateau Grand Cru 9-10/4, kanske hotell?

Haft en massaa roliga lektioner, duktiga elever, koncentrerade elever, elever som kan en massa. Det är underbart, även inklud.lektioner som bara flyter på med inlärningen, man känner en deltaktighet för alla o att man finns mitt i lärandet. Man ser substantiveen flyga fram.... alla tyckte det var kul. Det är kul att lära sig skoljobb, just grammatik är som en analytisk matematisk formel. sing,plur,genus,mask,fem,neu,real,hur bygger sub meningar i böcker, betydelsen.

På håltimme  har jag tränat buggdans  till  morgondagens idrottslektion. Min mobil var fylld av bra musik som man kan bugga till. Det börjar lossna, det blev hemläxa igen, minst två danser mmed mam o pap.

Dottern, den yngsta har varit sjuk i förkylning i två dagar o hon deppar över det och att hon inte får träna. Träningsnarkomani kan vara svårt att stilla. Fast det är lite tystare hemma när hon har halsont.... vilket jag tycker är trist. Det skall vara liv i luckan och rörelse.

Maten har gått bra.

Frukost - müsli o A-fil, vatten, kaffe

Mellis- gurkstavar, bladsallad, ingefärste

Lunch- sallad med fisk

mellis- proteindryck, vatten

Kvällsmat- skinkgratäng, kaffe, vatten.

Den dagliga boosten av röresle tillägnas en långpromenad runt Grytnäs gärde. För mig, sxxtkallt, lr rättare sagt för dåligt klädd. Vill tacka Tina för peppningen av mitt osunda leverne oigår, trots misslyckanden kan man göra bättring. Erica´, tack för träningsinnspirationen

Kommentarer
Postat av: tina

Bra med maten Bellur. När du är frisk i armen måste du vara med på lärarvolleybollen. Imorgon får du nöja dig med bugg =)

2010-01-14 @ 20:02:10
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: blombella

Tack!

älskar dansen, du vslde bergis idrottsbanan därav. Känner mig bättre i vänster arm, höger trixar...känner kravet från maken med golfen... men kommer aldrig gå. Så känner jag idag. Bättre med jogging och skall se hur step-maskinen känns.

2010-01-15 @ 18:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0