It's tuesday afternoon....

Dagens arbetsdag har tagit slut, man arbetar frenetiskt på tisdagar och känner sig nöjd när den väl tar slut kl 5. Har varit duktig med rörelserna och följer mittt uppsatta mål vad gäller det...dessutom så man behäver inte bikta sig o be om ursäkt när man gjort det man bestämt... löptur i går och promenad till jobbet idag. DEt har varit mkt positivt med promenaden i morse förutom att det var varmt och småsnöade en del. Man blir så otrroligt pigg, fick massor gjort när en förälder idessuotm nte kom på mitt inbokade möte. Glad blev man tillslut för det mangfaldiga uträttandet. Idag krockar tv-programmen. Mästarna mot Sverigehandbollen... men för väl glra som vanligt, zappa.

Har druckit mkt ingefärste och börjar nog bli lite beroende av det... jag får det av  Eva varje dag, givetvis mkt glad av det, jag älskar att bli omhändertagen och här får jag ge tillbkaka till dig på ngt sätt. Kanske får göra som min gammelfarmor... báka ngt i retur....lr laga mat ngn dag.

Peter har ringt och bokat idag så att vi får bo nära Lize o anders på semestern v. 8, fantastiskt... mkt att göra då, mgt att motionera kring i gott temperatur, spa. otroligt.

Dagens mat
Frukost - Havregröt m kardemumma, kaffe, ingefärste
Mellis - 1 apelsin, ingeförste
Lunch -hemgjord pizzaslice med krossad tomat, svarta olivert o utan ost 10X 10 i stl
100 gr keso, ingeförste
Mellis - två morötter, kaffe
middag - Stekt köttfärs med sallad, 5dl ramlösa


I morgon är det onsdag, nytt möte inplanerat. Har fått ny tid till Öronmottagningen den 1 feb på Em... Vad skall ske då?  Livet går framåt vilket är positivt, man blir äldre, blir tryggare.

Petite y poi 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tar gärna hand om dig om morgnarna Bella!!!! - och du vet väl hur det är? Saligt är att giva - så frågan är ju - vem ska tacka vem egentligen?

nu slipper jag ju dricka eländet själv...vi är två som delar bördan....för ärligt talat....hur gott är det eg på en skala 1-10?...men men...det sägs ju göra nytta ,,,,,,

2010-01-19 @ 18:55:21
Postat av: Anonym

jag tar gärna hand om dig om morgnarna Bella!!!! Ingen tung börda....du vet väl vad som sägs....det är saligt att giva....så frågan är kanske vem som ska tacka vem? Dessutom.....helt ärligt....hur gott är det eg på en skala 1-10? Nu delar vi bördan att dricka eländet varje morgon......det känns bra....

2010-01-19 @ 18:58:44
Postat av: Anonym

jag undrar om det kan hjälpa mot upprepning?

2010-01-19 @ 19:26:15
Postat av: Anna

Härligt med promenader som inledning på dagen! Jag har promenixat till Högskolan nu på morgonen.

2010-01-20 @ 10:18:40
URL: http://igelstrom.blogg.se/
Postat av: erica

Ha ha...Eva är kul! Ingefärsthe hjälper nog inte mot upprepning...slappa fingrar går att träna upp med rätt styrketräning!

Bellur har kommit igång och motionen gör under för hennes humör...det strålar om henne i skolan! Stor kram och lycka!

2010-01-20 @ 22:15:26
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: blombella

jag är piggare-- de jag träffar gör mig glad...

2010-01-21 @ 12:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0