Hoj!

Iskallt är det ute... men varmt inne... jag vet att elräkningen kommer att bli dyr och irriterar mig för det. Så är det. Idag skall jag titta på handboll, Avesta spelar mot Arbrå och Lollo skall vara med och stå så lite pirrigt är det allt.

Jag har precis ropat in wallies från Tradera och det var inget som maken direkt jublade åt, allt som kostar pengar är onödigt när vi har såååå fint hemma redan. Man kommer i klaver med köpet, det är gjort. ...  Julstädningen och bortrensningen av alla tomtegubbar är gjord och jag njuter till fullo. Gillar inte att pynta och gör det bara för att barnen skall få sina traditioner egentligen.... men sedan blir det inte mkt när de har flyttat så länge vi inte firar den hemma hos oss då.

Känner mig kass i armen och är arg som ett bi.

Glad för att datorn funkar igen, Peter spillde kaffe i den bärbara så muspekaren har blippat åt alla håll.

Glad för att få se mina elever på måndag och ngra nya.

Glad för att kompisar kommer hit i kväll.


Kommentarer
Postat av: erica

Halloj bellur!

Tråkigt med armen. Kul med datorn! Kul med kompisar! Ett dåligt och två bra...totalt går du plus med ett bra! Grattis till det! Hoppas armen kryar på sig. Kram

2010-01-09 @ 22:26:51
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0