Hejsan

Förkväll, Halv åtta hos mig, Guldbaggen, Simon och Thomas, Familjen annorlunda, Raw comedy club, Grannfejden, Spårlöst.... vad skall man titta på idag då?

Bästa tv-dagen i veckan och allt bara hopar sig... det är välförd att välja och vraka bland alla program. Idag läste jag på text-tv att det Nu skall  bli snökaos igen, jag som hoppades att snön snart skulle vara ett minne blott.... 1 till 4 dm nya snölager på marken.., ja, det kommer att räcka till vasaloppet vill jag lova. Bara det inte blir kyligare igen.


Längtar till torsdag



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad händer på torsdag?

2010-01-25 @ 17:31:02
Postat av: Anonym

Då skall du och jag planera vårt miljonprojekt...lördagen. Bästa dagen alltså.I veckan

2010-01-25 @ 22:14:19
Postat av: Anna

Ja det vankas mer snö...usch det lär väl medföra en del trafikproblem också tyvärr....

2010-01-26 @ 13:40:22
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0