Enjoy

En dag- lik dem andra. Fullt tempo och jag har nu hunnit komma hem från jobbet  och skall ut på en motionsrunda.


Mathållningen har fungerat bra och jag intog en gröttallrik och fullkornssmörgås till frulle. Som mellis ett parti med nötter för att känna mig nöjd och mätt. Därefter kycklingsallad med krossade enbär och kantareller i sås till.
På eftermiddagen blev det mer nötter och 8 oliver och nyss ett äpple. Efter motionsrundan skall jag avrunda med nässelsoppa. Men för att komma i piggare tillstånd,  nu en kolsyrat vatten och lite kaffe. ...

Stina ligger på soffan med öronvärk. Maken zappar på remoten, Sigge vilar efter sina magbesvär. I morgon måste jag besöka morsan o se hur uppdaterade de är av livet.


Jag har 7 raska möten inbokade med åtgärdsprogram o föräldrar, uppföjlning etc. Min kollega har tre så vi har massa jobb framför oss under denna termin. allt som inte dödar härdar och jag är inte trött, bara pigg. Bra med lov och ungarna verkar glada att komma till skolan. Säkerkligen skönt med kompisar, lärare, mat, rutiner. Det mår alla bra av.

Kommentarer
Postat av: erica

Härligt att höra! Bra jobbat idag! Glöm inte att dricka massor! Kram

2010-01-11 @ 19:15:52
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: tina

Bra jobb och glöm inte att du buggat loss idag oxå =) Kram

2010-01-11 @ 22:04:09
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: blombella

Glömde reedovisa vatten... kör med ingefärsvatten idag....

2010-01-12 @ 11:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0