Klart

Tisdag som i Temla, om man lespar...det var vad jag blev bjuden på i dag på jobbet och slängde snabbt alla morötter i skrivbordslådan, ja Han är fantastisk vår Temmelman  i a-laget. Maken är lika bra han, åkte och lagade bilen så jag kunde åka hem på kvällen... dessutom lagade han mat. Det kan bli en härlig vana och hans mat är underbar... fast han har svårt med mängderna. Han handlade oxå och fick lov att bli utlöst av Lena, för jag hade snott bankomatkortet. Ja, konstatera att han är tålmodig den gamla silvertallen.
 

Ingen motion alls i dag. Inte ens korridorspring- kom hem nyss och skall se på Halv åtta hos mig.

Trevligt med miljonvinst på torsdag i alla fall. 

/ blm 


Kommentarer
Postat av: Anna

Temmelman som i Tackerudh eller någon av de andra männen i laget?

2010-01-26 @ 21:09:18
URL: http://igelstrom.blogg.se/
Postat av: blombella

temmelmannen är Tackerudh, eller Ture Sventon älskade oxå Temlor...

2010-01-28 @ 21:21:04
Postat av: erica

Avundsjuk...vill också ha Temla...får bli i helgen...på frossardagen! :)

Kanske vi kunde ses för en fika?

kram

2010-01-28 @ 21:36:01
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0