Bella is short

Söndag och varmt ute, jag älskar det och man behöver inte klä på sig i massor eller gå och spänna sig för att man fryser och har klätt sig fel. En bra dag har flugit fram och börjar gå mot sitt slut. Vemodigt och man får trappa upp till en ny arbetsvecka.


Har dåligt samvete för att jag inte är i form, det betyder att min krage som jag skall ta mig i är för liten, min lust är inte heller den största men jag tvingar mig till detta och maken peppar mig, och tvingar mig in på den rätta banan igen, det kanske går fort och inte så ont i armen, jag har lite träningsvärk ryggen som jag motat bort.

Trots den deppiga inställningen så hAR jag avnjutit en mils promenad med lite snöfall ute på förmiddagen, hade mkt träningsvärk i benen på fram- och baksida men uthärdade och sedan har ägnats en stund matlagning till familjen. Lax med timjan, citron,potatis och blandsallad har varit på menyn - blev lite matrester kvar som kan ätas snabbt innan träningen. Mera praktiskt så har jag varit iväg till återvinningsstationen med kläder, flaskor, kartonger och tidningar. DET är praktiska saker som måste göras..... 


Mina väggord sitter kvar, Peter ler varje gång han går förbi. Tycker att det blev bra säger han....

Min mat idag har gått bra, jag har varit  pigg, ansiktsmask lagd tillsammans med Stina

Frukost- gröt med kanel och mjölk, vatten, kaffe

Mellis -
apelsin, kaffe

Lunch
- Lax, blandsallad, potatis, 

Mellis
- banan och jordgubbsshake och a-fil, krossad is

Kvöllsmat
- Rooiboste, pannbiff, sallad

Vattenmängd 2 liter- vilket resulterar i massor av toabesök....

Min träning kommande vecka
Måndag - löpträning- 5 km
tisdag, promenad till och från jobbet 
onsdag ?
torsdag - inomhusträning
Fredag löpning - intervall

lördag promenad? skidor
söndag -löpträning

Bokat Rommeresa 14 feb. busssresa med Blommans jobb -småblommorna skall med och skotten med
 

Kommentarer
Postat av: erica

Lät som en bra dag och du äter som värsta Anna Skipper! Träningsveckan ser bra ut...men mycket träning. Bra att öka succesivt så man inte går sönder! Stor kram!

2010-01-17 @ 21:22:37
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: tina

Du är flink du ....

Bra tränigsupplägg i veckan, kanske lite volleyboll på torsdagen om armen vill.... Kram

2010-01-17 @ 22:39:57
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Haft en bra Helg?

Ha en bra kväll.

2010-01-17 @ 22:57:22
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0