Tisdagar är ändå tisdagar

Jag har tydligen förvirrat mga av mina läsare på bloggen... 4 stycken med gårdagens inlägg.... jag ville vara filosofisk och för att förtydliga..... skrev jag om min kropp, om den bara kunde älska mig mer och räcka till som förr. Det var det.... men kanske för flummigt. Man jag kan vara så oxå. Flum, flummigare och flummigast i komparerbart adjektiv. Flumma är dock ett verb i infinitiv....

Jag kommer att få hörselstöd som det heter ngn gång under våren och längtar till det... då kommer jag att få uppleva ngt ovanligt. Jag kommer att väckas upp från ett tillstånd av lomhördhet, en känsla av vatten i örat, dessutom kommer jag att få utförlig vetskap om det biologiska av vår No-lärare Eva. HARvågat mig på ngra frågor.

Nu skall bättre bullar bakas.

Hoppas inte på fler mardrömmar, de förgyller dagen på ett alldeles annorlunda sätt .... hahahaha


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du läsare som inte förstår?! kan omöjligtvis vara varelser från A-laget-

2010-02-03 @ 05:08:03
Postat av: Anna

Instämmer med föregående talare.

Jag tycker att det var en bra sammanfattning av hur en kropp fungerar.

Kram!

2010-02-03 @ 15:10:07
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0