Måndag

ÄÄÄÄntligen är arbetsdagen gjord och över. Jag har haft masssor av jobb och  funderar mkt över det.
Veckan från och med onsdag ser ljusare ut och fredag avslutas med en riktig brakfest, precis det som behövs så här i februari månad.


Helgen har varit helt underbar, mycket sol, god mat och glada barn och kompisar. Vi blev förvisade från huset på lördagskvällen för kiddos hade fest här hemma för sina lagkompisar och det gick bra det med. Allt var städat när jag kom hem och undanplockat så det kan de få göra fler gånger.
Tittade på filmen sommaren med Göran... bra humor´, 4 av 5 chilifrukter.


Idag fyller Sebastian 17 år, Grattis. Jag skall hjälpa Lollo med läxan nu, senare i kväll skall jag parkera mig i soffan för att se på Spårlöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0