en vanlig dag....

chacha bloggen, Bella här.
Just nu sitter jag i soffan och chillar, väntar på att limon ska komma och hämta blomman och mig.
Nu väntas en hel veckas SCHTEEEEK i Egyptien. Sååå himla skönt! Det kommer bli massa sol och bad
och ferre hela veckan lång. Partykläderna är nerpackade och nya GUCCI solbrillor är inköpta. såå värt asså....
Hoppas att alla mina fans får en bra vecka i kalla Sverige. När jag kommer hem kommer jag att lista top fem
drinkar (nyttiga såklart)...
Hoppas att ni inte saknar mig allt för mycket, men det vet jag att ni kommer, jag är ju blombella?
Uppdaterar inom kort. Måste ju underhålla mina fem läsare....

LOVE U GUYS

jag idag..... lika snygg som vanligt, eller hur?



FETLÄNK till min vän Erica     (ericasvardag.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: tina

skrattar....

2010-02-24 @ 19:53:04
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: erica

skrattar! om du tröttnar på att heta blombella (varför du nu skulle göra det...) kan du byta till guldbella! Du är guld! VIlket inlägg du slänger till med innan semestern!

Ha så himla skönt!!

Lots of love!

e

2010-02-24 @ 21:24:22
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: linnéa

ha det fint flummbella! :)

2010-02-25 @ 00:12:23
URL: http://linneanykanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi är nog fler än fem som kan hjälpa dig hitta nytt namn om du vill byta skepnad.....ha en bra vecka och kom ihåg.....inte en arbetstanke!!!!!

Eva

2010-02-25 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0