Söndag, man skall helgA vilodagen



Söndagmorgon....
Har börjat att bläddra i resekataloger igen.. typiskt för mig denna årstid, bara vill tillbaka till sommaren. Skall vi välja Oman eller Egypten? Det är den stora frågan, den andra frågan är när? Påsklovet...
Ska då kanske släpa med mig golfklubborna och ta en eller två rundor i solen är planen.

Eller skall vi åka till london och titta på fotboll och shoppa lite.. pubrundor, lite tråkig mat men ändå lite paraplydrinkar och spatserande runt om i omgivningarna........ hmmm, spelar ingen roll egentligen.

Idag är det slappis, tänkte göra få knop och bara vara hemma. Kanhända ska jag titta på Lollos match i kopparhallen och ta en springtur, hade tänkt att köra ett långpass i dag i finvädret men just nu känns det tröttsamt. Är lite seg idag eftersom jag avbrytit min sömn två ggr i natt när kiddos var ute.

/ blm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0