When u remember

Idoltemat var Michael Jackson, inte ett öga torrt. minns det som igår när jag åkte till gbg för att gå på konserten. Kanonbra, lång stund räckte den, minuterna var stilla, vi stod långt fram till vänster... såg honom och svimmande inte trots att tre av oss var mycket korta till växten. Bara Jens var lång... han så inte lika bra som oss, vi var vesslor som kryssade oss fram allt närmre scenen.

... hade ingen skjuts hem till lägenheten på Hisingen hos Wiveka där vi bodde. Numera har hon  efternamnet Möller på Facebook.

- Vad hände? Missade täget hem... sov trångt mot hennes blomdisk som stod i vardagsummet. Jens kunde inte klockan-,,, Varför hade hon en blomdisk... jo, hon gick på floristutbildningen där.

Det var Jag, Jens Westlund och Veronica Carlsson och Wiveka, alla från Krylbo som var där på konserten och mina äldre kompisar från stan. Vi älskade Jacksson och hans dansmoves.

Blev av med min kamera vid insläppet.

Fick betala nya dyra tågbiljetter hem

Hade tjuriga föräldrar när jag kom hem, förresten de var alltid sura när det var kul.


Kompisar täckte upp när jag inte kunde jobba som utlovat, ett tack till dem...


MEN Vem bryr sig idag...

Minns det än i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0