Var inte orolig, trots halloween

OOOPPPPSSS!
En orolig läsare har hört av sig orolig att hon sagt ngt dumt lr varit den som orsakade mitt inlägg. Verkligen inte.
Varför? nej, du är en positiv person och du förmedlar vänskap, trygghet till din omgivning så var inte orolig. Inte heller är du bitter. Du jobbar hårt för din familj och dina vänner. Jag pratar om dem som inte kan se andra perspektiv för att man inte vill gå vidare. Alla andra skall tycka lika o man grottar i sådana diskussioner, försöker dra med andra... Omgivningen blir rädd och flyr.                 Att leva i nuet är det mest viktiga i ens liv.
Det om det.


Nu är det lov, jag njuter för fullt och hinkar kafffe i mängder i soffan. Jag skall ut och springa idag... igår sprang jag mest i varuhuset IKEA i Västerås. Inköpte där massor av ljus. Besticklåda. presenter till Louise och Stina och en fantastiskt fin lampa.  Väl hemma så muttrade inte Peter så mycket...han tyckte att han varit snäll som låtit mig åka. Vilka ordval för det... han skall ut med sina kompisar på torsdag och på tisdag på bowling... tur jag låter honom åka... hahahahaha

Ute är det frost på marken, löven faller av och det kommer närmre vintern. Gillar det inte.... men med alla ljus jag köpte igår så kan mysfaktorn bli stor hemma i huset de närmaste månaderna. Är stel som en åttioåring i armarna, medicinerar och det hjälpte i början, nu hjälper det inte alls. Det kommer bli dyrt... har läst att just tennisarmbåge kan dröja att läka. Vila rekommenderas. Vad menas då? VILA?

TittAR på Halloween läskigheter på tv.... pyssel, fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0