Sunday is a glamourous day

Gick en långpromenad idag på förmiddagen och kunde njuta AV höstens alla förger ute.... vilket jag raskt kunde se likheter och associera till mina hårfärger. Allt stämde förutom alla gröna nyanser som fortfarande finns kvar av sommarens rester, men det fanns guld, gult, grått och brunt och visst inslag av rött i naturen.

Därefter var jag till mamma och pappa och lämnade lite paj, som de lätt kan värma till kvällen, kan vara skönt för pappa att slippa matlagning ibland. DEt verkar bra med dem i alla fall och då kan man ta det lugnt i veckan utan att oroa sig för dem.

Jag har kvar lite rättning men skall noga kjuta lite på det och satsa på att ta mig ett litet bad och läsa lite i min bok, det är allt jag behöver göra idag...Njuta av ledigheten. I morgon är det uppstart för sista veckan före höstlovet och många saker skall göras och fixas före lovet men, gissa om det skall bli skönt med lite längre ledighet...

Ingen travvinst nu denna helg... = inget inökp av köksö eller planering av nya rustningar... Nåväl vad är väl en bal på slottet..... puh puh,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0