Sonntag, ein beliebtes Tag

Var ute i naturen igår på en femma i kuperad terräng och det gick fantastiskt bra... ingen avdomning i armarna och lite högre benlyft gjorde att jag kände mig lite mjukare i kroppen. Jag måste tänka på att stretchA ordentligt................Fick inte följa med Peter ut på tur. Han skulle springa två i high speed, precis som om jag inte skulle klara det, han klarar inte ifall jag springer snabbare, men respekt
...... själv klämde jag fem så och svettades och svettades... i spåret fanns förutom jag flera hundägare och sugna motionärer,  värst är det i uppförsbackarna när man skall pinna på och det är sandigt, men ändå. Bra.


Läser på text-tv om att ifall svininfluensan slårt till ordentligt i norska fängelser så kan interner med lättare straff få straffuppehål lr avtjäna resten av strafftiden i hemmmet. Varför? Sitter de inte i fängelse för att vi skall slippa dem, vi vill slippa svininfluensan oxå. Det kan inte vara e´n giltig orsag, men i händelse av krig, släpper vi ut våra interner så att vi kan få hjälp att försvara oss, troligtvis nej.

Idag äger vi en timme extra, hur den skall spenderas vet jag inte men jag skall i alla fall ha kalas här hemma för Stina. 16-år, släkten här. Annars krävs mkt förberedesle inför studiedagarna på jobbet. Ha det skönt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0