Men vad då då?

Helt otroligt vilket ståhej det är... inte mer än en halvtimmes lunch eller rast fram till dagens slut. Möten, ämesplaneringar, lektioner, stress. Tömd på energi, stressa för att alla ungarna skall nå sina individuella mål, puscha, revidera Åp, se till att omprov blir gjorda. Jag har sett för risig ut idag, som Johan sa det har synts att du haft det för tufft. Typiskt han, han har klarat veckan lite bättre och det har inte ens synits på honom att han har haft det tufft :D

Detta resulterade i att jag efter att ha träffat min pappa för att hjälpa till med tapetval, förlagt mina nya brills... hualigen... försäkringen täcker inte stressåkommor... Nej, tillbaka till jobbet efter arbetstid.... orationellt för att planera klart mina lektioner trots att jag skulle göra tvärtom. Åka hem. Komma tidigt på måndag.
...............................................................................................   .

Jag tänker mig att det är helg nu. Allt är klart. Nästa vecka måste bli lugnare.


Skall ner på stan nu och handla smågrejor, kolsyrepatron bland annat så att jag kan få min kolsyravattenranson.
Hemma.......och Idolkväll, körslaget på lördag, Sm-match på lördag i handboll.

Kommentarer
Postat av: blombella

Jag blir glad Tina över att du läst min blogg, då har jag tre fantastiska läsare... du och jag var bra på orienteringen... fast har man blivit plågad med det så kan man väl kartan... Erica borde vara en fena på det om hon har läsglasögon på sig :)

2009-10-02 @ 16:47:26
Postat av: Anonym

jag har hämtat hem vinstkupongen nu....vi kan kanske vila upp oss rejält inom en snar framtid....

2009-10-02 @ 17:55:04
Postat av: Lollo

Jag är din fjärde läsare :)

2009-10-04 @ 14:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0