Kämpar på

Hejsan... har sparat in massor av pengar till familjen idag på undervísning av mina egna barn. Dels i ämnet svenska ... alla skrivregler som finns i det svenska språket. Och engelsk grammatik... det är bra det. Lite utdelning skall man ha av sina högskolestudieskulder. I runda slängar tjänar man minst in en tusenlapp i veckan på  detta i stället för att hyra in en dyr läxhjälp. Jag skall hjälpa dottern med litteraturvetenskap också och jag tror att min hjälp faktiskt ger avlöning i det långa loppet med kämparanda och arbetsmoral.


Idag har jag varit ute och kutat... blev kall i halsen först och orkade springa i hyggligt tempo. Måste investera i en ny långärmad springtröja som man kan ha ett tag nu när det är lite kyligare. Armen värkte bara efteråt idag... kanske är bättre::::?

Minglar nu i soffan med kaffe och Leksandsmatch från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0