Jag tror det är tisdag...

Nu är jag hemma igen, dagen har varit ofantligt krafttömmande. Två stora viktiga möten har jag och min kära kollega haft i dag, allt har liksom rasat på i ett tempo som varit... amazingly rushable for the period. Ytterligare har jag haft SET-möte med mina kollegor och det var bara Kajan som inte var på plats, touche' .
Ett ärende gällande trakasserier har jag oxå haft idag... be4 I start tomorrow.... då har jag uppföljning och revidering av ÅP. Tänk vad människan hinner med kan man tycka... ja det gör man.


Till dagens trötta ära har jag gjort en potatissallad med persilja och tomat och givetvis innehållandes vitlök då jag motarbetar svininfluensan. Tror ändå att jag är immun mot den, då passar mest fågelinfluensan in på mig, jag är en knäppgök, rätta av bara.

Sedan skall jag bara slappa och ta en liten uppfräschande promenad.

Carpe Diem

På höstlovet är det vinprovning hos käraste kollegorna, det ser jag fram emot.
Ngn gång i oktober är vi bjudna till Stm på fest.
Stina fyller år 21/10
Jag ser kanonbra tack vare mina glasögon

Kommentarer
Postat av: Anonym

...och vi andra som ser dig tycker att du ser kanonbra ut i de nya glasögonen.....

Lyckan hade varit fullständig om du fått din chef pröjsa för de.....men...som Nisse säger.....var nöjd med allt som livet ger....

2009-10-01 @ 18:46:08
Postat av: blombella

Jublar över att ha fått en av statiskens två läsare att kommentera. :::DDD

2009-10-01 @ 19:57:13
Postat av: erica

Vinprovningen är den 7/11...inte på höstlovet...veckan efter :) Du får ge dig till tåls...By the way...vad fin bloggen blivit. Höstfin! KRam kram

2009-10-01 @ 21:26:00
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: tina

du jobbar bra du bellur......

snygg bloggen blivit =)



klem klem

2009-10-01 @ 21:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0