DEt är varmt väder ute

Har kommit hem från ett pass i naturen. Kallt i början och sedan inte alls kallt, bara varmt. Insåg att jag klätt mig för varmt och att klimakteriet faktiskt kan komma smygande under ett träningspass. Kunde däremot inte ta av mig mössan för då ilande det höstvindar i ett virvlande virrvarr. Nåväl. Kass tid, men jag går till attack med ett långpass i morgon.


Till alla som jag känner, kom till kopparhallen och drcik kaffe med mig. Har jobb i kiosken mellan två och fem. Halv sex har Stina match så då stannar jag där tills den är slut.

Hoppas på att vinna på travet med Eva idag, vi hejar för det. Fick ett pling i mobilen igår, så jag hopppas på ett mästarsystem.

Nu väntar duschen.

Kommentarer
Postat av: erica

Hej raring! Hoppas också att du vinner på travet! Nämligen spännande att se vad rustar-bella skulle hitta på då...vilka rum som rustas, vilken del av stugan som blir större...du är som jag...svårt att vara still...kom över imorgon em så blire kaffe :) Kram

2009-10-18 @ 00:08:45
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0