Älskar att umgås

Ska bort och träffa tjejekompisarna nu och laga och äta mat tillsammans, tre saker jag gillar. Matlagning, kompisar och så... mat såklart.  Det kan bli sent och då måste jag stålsätta mig för att hålla mig vaken... säkerligen blir det jag som måste säga att jag skall hem och sova.

Jag har investerat i springunderkläder i dag på Team sportia, så slipper jag ha kall blöta underpants på mig...jag hatar det. Måste ge mig bra förutsättningar att träna och verkligen mentalt tänka på löpning. Mitt mål.


Har varit ut på en stärkande långpromenad för att komma igång träningen i en rivstart, sprANg igår och gick idag... jag skall springa i morgon med i raskt tempo och kort. Skall fortsätta med väninnans träningsschema, allra bäst är ändå fartleken. Gillar inte backträning särskilt mkt. Gillar sakta tempo och lite längre för det blir jag peppad av.

Hörs i morgon

Kommentarer
Postat av: erica

Tack för ikväll! Gott blev det och mysigt att bara sitta och prata! Lycka till med löpning i nya underkläderna! Kram

2009-10-15 @ 21:59:32
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0