Barn blir äldre...

Så har det varit premiärspel för Stina i div.1; Louise skulle oxå vara med. Man blir allt stolt över barnen oavsett om de får sin första tand, eller lär sig gå, eller blir avvänjd från blöja till att kommma upp i vuxenvärlden och sitta på toaletten och göra ifrån sig där.

Massa skoj för henne att få vara med där bland de mer erfarna damerna, nervöst, stressat...  .;/ ... tänk om hon inte kunde alla spelkombinationer... Det blev mycket laddat med bacon och ägg, risifrutti och frukt, sallad för båda kidsen. Ja, inte hade jag orkat hela den matsäcken... Det blev ingen vinst trots denna uppladdning för laget, förlust med tio bollar. Synd bara att hon fick avstå Sm men Peter, hennes tränare, godkände det hela och hon ville verkligen prova att spela div1.

Lägesrapport från dagen.

Ingen värk i vänstra armen, vätskan i armbågen e liten. Cortisonsprutan fungerade snabbt. Bara värk i höger arm och vänster fingrar nu.... man jublar, känns positivt. Voltaren och pronaxen gör nog susen. Svinont med spruta men väldigt effektivt, hoppas att den håller i sig ett tag...

Funderar på att köpa en pall till skolan som jag kan ställa under whiteboadren så att jag hela tiden inte behöver sträcka och dra med armarna uppe i luften och är väl dra fram den pimpade bokvagnen och använda till att bära böckerna...

Pappa  fick en travandel, han vann på den. Alla rätt. Jag köpte den. Eva och jag vann inte;(, dubbelkollade idag men tyvärr inget. Men vi vinner nog snart. Vi har över 800kronor i vår travkassa, ngn gång har vi mkt stooor tur...

Många utvecklingssamtal blir det denna vecka....

Johan är inte i skolan i morgon, kanske inte helller Jonas, de går ihop numera  som Knoll och Tott...

Nu skall jag äta majskolv...

Men alla andra härliga vuxna är där och till alla elever.... see ya 2morrow

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0