Torsdag och squashen skall planteras

Ja.... nu har jag varit i Stm. Helt fantastiskt skönt. Shopping, god mat och fantastiska restauranger. Det finns mycket att göra och mycket att se på. Dessutom kunde jag hitta klappar, vilket jag alltid har problem med annars. Tack Hjärtan på tråd.... jag tror att du kommer till interfloras himmelrike.

Denna vecka har accelerat i 150 knyck.. tempot är högt, arbetet sliter. rättningar, mer rättningar... möten, samtal och planeringar. Tankar  som finns angående klassarbetet. Aktiviteter inför klf dagen, information om andra dagar, fylla u blanketter............................ Snart skall det dessutom stylas för fullt hemma med balklännigar och hår och biltransport. 

Jag har andan och plusen uppe och biter ihop.  idag skall jag ner på stan och träffa en kompis, kul att hinna med lite fika och snack för en gångs skull. Ute faller regnet men jag har hört att det blir strålande väder till helgen och man känner sig glad för det. Hemma blommar mina plantor för fullt och squashen skall snart ner i en komposthög, lite kul. dessutom fick jag en stor röd, fin hängpetunia av Peter. 'Thanks!

/ Bella 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0