Städning gäller på måndag...

Vad är det för bra med fredagar... jo, man blir ledig i morgon och får sova lite längre på morgonen. I morse var man lite seg, men istället för att cykla fick man skjuts till jobbet. Man har ett bra liv helt enkelt.

Stökigt kan man kalla mitt arbetsskrivbord just nu och de som känner mig vet att jag inte har onödiga prylar framme hemma. Min familj retar sig ofta just på att jag bara plockar och plockar. Det kan man inte fatta... alla saker skall ligga på sin plats tycker jag och få saker är därför en förutsättning om man vill slippa städning eller mig som virvlar runt som en städgalning. Därför skall jag städa nästa vecka och kanske kasta lite saker och bära bort dem till instutionerna, schvvippps så kommer allt bli snyggt i M5. 

Löneförhöjning fick man i år igen... man njuter och kan unna sig ngt extra ... eller investera dem i onödiga saker till kiddos. När man reflekterar över livet så är det bra... trevlig man och rara barn. Trevliga elever och en trivsam miljö att jobba i. Ett perfekt liv. A perfect life!

Nu skall jag stanna och köpa lite andelstrav till morgondagen och njuta av helgen.... 
Bye / Blombella

P.s Ruccolan och dillen prunkar numer, i helgen skall jag plantera lök, både röd och gul.Fantastiska att njuta av under sommaREN.   Jag har grävt mig ett lökland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0