Premiärdopp i Älven



Äntligen har sommaren kommit och Blomman satsade i lördags att ta sig ett avkylande dopp, Tio grader varmt var det och själv klarade jag av att doppa fötterna ändå upp till knäna, eftersom jag lider av lite mindre, men bara mindre kroppsfett som kan hjälpa mot kylan.

Vi har nu plnterat sparrispotatis och lite King Edward och skall rusa iväg och köpa nngn annan potatissort oxå, dillen är ganska fin nu och gräslöken är stadig.  Det är lite roddigt med allt vattnande och att rissal bra jord men vad tudan...allt går. Dessutom var jag ganska pigg när jag vaknade igår efter helgens festligheter på Älvan, jag glömde varannan vatten men var bara glad när jag for hem. Igår gjorde jag grillspett och hade det bra i soffan, jag har njutit som sldrig förr. Idag skall jag till frissan och ha mitt sista samtal med en elev. I morgon är det SET-utbildning i Horndal, Skoljogg på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0