Musik är bra



Sclagerfestivalen tänker jag på, tycker att Norge var värdiga att vinna... jag hade till och med satsat på Unibet att de skulle vinna och tänka sig...det gjorde de. Han var kanonbra alexander Ryback och man lyssnade från början till slut när han sjöng, sedan ville man höra mera... Ja norrmän de vet hur man firar, de har firat hela gårdagen både med 17.e maj och med att fira sångvinsten.

Nu är det tredagarsvecka som hägrar och regnet öser ner. Vi hade verkligen tur med vädret igår. Jag älskar att sola och fick chansen att spendera ngra timmar ute i solen med min mamma på besök. Faderskapet hade ingen lust att hälsa på, man kan förstå detta, det är drygt att hälsa på sina barn när man är en plågsam typ. konstigt att alla barn är dryga....jag menar inte mina de är verkligen änglar med osynliga vingar och med dem kan man snacka om allt. Louise har fått en handledare till sitt skolprojekt och Stina har kommit igång med konditionsträningen och golfen, maken tränar han med liksom jag. 

Denna veckas projekt blir att köpa diskmaskin till stugan och att bygga trapp till trädäcket. 

Kommentarer
Postat av: erica

Så där ja...nu blev det lite mer att läsa...man tackar för uppdateringen. Tränande familjen...eller kanske rustande familjen?

Ses nåt innan vi drar till Gtbg?

kram e

2009-05-18 @ 18:16:25
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0