Mittwoch är mitt i veckan, onsdag

Att vara utomhus på vårkanten är fantastiskt... jag tar mig gärna morgonkaffe på bryggan.

Japp, båten  är i sjön och diskmaskinen är installerad. Kan man begära mer av livet... kollegan har lagat Brasiliansk bönpytt så mätt i magen blir jag alldeles snart. Igår kämpade jag mig runt 5:an i motionsspåret i Krylbo och avsltutade med en enkilometers avslappning. Här på jobbet försöker jag organisera så mycket som möjligt och städa i arbetsrummet och bära bort matrialet till sin rätta plats. Det kommer bli underbart med en långhelgsledighet.

Kommentarer
Postat av: erica

Fin bild...fint sommarställe...som innehas av fina människor!

KRam blombella och njut av helgen!

2009-05-20 @ 18:52:52
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0