datakrasch... jo, visst

Härliga tider är det ute och nästan alla runt om jublar av lycka för att sommaren har kommit. Nästan.
På Askön har Blomman byggt klart trädäcket runt altanen och jag kan konstatera att det blev dyrt men fantastiskt snyggt och enhetligt. Åxå har jag planterat röda pelargoner i mina svarta krukor och ställt ut både på framsidan och baksidan i stugan så jag glädjs åt detta, man får lite extra plats att ställa lite odlingar på med nya däcket.

Idag skall jag ut på en 5.5km tur och funderar på att ta ett svalkande dopp efteråt, sedan blir det nog vila fram till karnevalsloppet... på Söndag åker Louise till Tyskland och även kussebarnet Sofia och jag hoppas att de får en kul tid där i famlij, Frau Menkens har ordnat detta fantastiskt bra med utflykter och stipendier till gruppen och i år skall de ha 10- årsjubileum. Sebbe han åker åxå till Tyskland i lite mer roande  former och skall på handbollsturnering med laget. Kul för dem alla och de har sparat och jobbat till detta under lång tid.

Jag vet inte riktigt vad Blomman och jag skall göra i sommar men jag vill åxå till Tyskland en sväng och semestra i södra Sverige... det får bli vad det blir....

Chiao, kanske hinner vi köpa en bärbar dator denna vecka ? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0