The survey of the day ; Blombella gives her opinion on this ...

Gillar: Det som sätter  guldkANT PÅ LIVET, oväntade spännande saker...  
Gillar inte:  oärliga, lata människor som känns som sega tuggummin.
Blir glad av:  familjen,sommar, Askön och vänner och god mat 
Modekjedja: Är inte så engagerad, Gina lr H&M
Modetidning: Laura 40plus annars Mitt hem och min trädgård eller Allt om mat, trist jag vet...
Läser annars: Måbraböcker, deckare och Kerstin Ekman
Lyssnar på: allt som mina öron tål fast är inne på en gladhoppig Håkan Hellström...man vill aldirg sitta still
Dricker: Vin, vatten  eller mer 
Äter: Det jag mår bra av. Favorit är Sushi eller schabo- schabo (tunnskivad Entrecote) 
Färg: Jag tycker mest om svart men börjar träna mig på flera färger. 
Doft: Christina aguilera
Smink: Min foundation Clarins, Lancome ögoncreme , annars tämligen naturell look
Skor: mina korta svarta spetsiga stövlar med låg klack men skall satsa på pumps med klack i år,,, betala för lite längd....
Vad klär du dig helst i: Sjalar, långärmade enfärgade plagg till vardags men det beror faktiskt på humör, vill klä mig lite galet åttiotal men litar inte på min stil... iblad skriker familjen. Favoritblus prickig, 40 år;)
Vad klär du dig aldrig i: läder eller skinn är inte min grej tror jag
Sparare eller slösare: slösare helt klart, men om det är brist på pengar avstår jag och jag hatar att vara utan pengar, det är bättre att dela med sig till familjen om de behöver dem bättre...
Morgon - eller nattmänniska: Oftast morgonmänniska, börjar fnittra framemot tiotiden på kvällen , får ont i kroppen framemot ettiden på natten  vilket gör det hela besvärligare. Medvetslös vid tretiden och jag skulle aldrig klara av att arbeta ett nattskift. 


Blombella utmanar Ericasvardag.blogg.se och Lisa och Linn S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0