Trevligt med lite samkväm

Japp, idag kände jag mig som Jerker säkert känner sig varje dag...supersäker. Ja, på viner alltså. Av fyra sorter lyckades jag pricka in två på vinprovningen, alltså 50% chans att pricka in rätt sorter ...ja, då finns det verkligen ett par tusen sorters vin i världen att välja på. Har man bara tur då eller har man lyckats dricka väldigt många sorters vin då? Hur blir det rent statistiskt?

Alla var nöjda, Anna-lisa som valde att komma ångrade sig verkligen inte - bra ATTdu kom. Vi måste ha ett favvovin till i sommar.;) . ÅSa och Eva alltid nöjda och glada... Johan som vill prova nytt och vågar . Irene och Karin fick prova ekologiskt och både Irene och jag gillade samma sorts  vin.

Mont Garbi, fick jag i födelsedagspresent av Erica och Jerker och den var kanon, köp den gärna. En Rhipasso av lite lägre kvalitet än amarone men  lite bättre för plånboken dock!

/  

Kommentarer
Postat av: erica

Vadå lägre kvalitet?...bätte för plånboken...den var SKITDYR...vi lever på nudlar som först hunden fått tugga på sen jerker, sen sist jag...och jag får svälja dem...eftersom jag tränar så mkt...

Inte en spänn kvar efter det vininköpet..."bättre för plånboken":..bahaaaaaaa

2009-03-18 @ 21:37:58
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0