SET-förberedelse

Tjolihopp!
Dagarna rullar på och i morgon är det onsdag, liksom 40 knyck i växel hela tiden, visserligen lagom för att hoppa i farten. I morgon har vi utbildning och det är dAx att vara på Domarhagsskolan. Lokalerna, jag hoppas att de blir bra, fikat blir säkert bra och vi på skolan har hunnit nästan klart med vår powerpointpresentation. Vi äter lunch på skolan och skall kursa hela dagen. Kajsa messade och sade att vi kanske behövde en kanon så hon och jag har lite bestyr kvar att ordna innan vi faktiskr blir klara med att fixa morgondagen.

På fredag hoppas jag ha möjlighet att gå på bio, Män som hatar kvinnor--- om det finns biljetter kvar. Nu skall jag kickstarta min puls och ut på träningspass. Chiao, 
Tack Eva för salladen och denna dryck. Som vi i A-laget säger.... Supergott, Tapas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0