Mycket avklarat



Japp, veckan bara rusar.... men man får mycket gjort när niorna är ute på prao. Omdömen, planeringar, städningar, utvecklingssamtal.... ja. Supermorsan gör det igen. Stressar istället för chillar. Inte heller är jag en bra kamrat och har lurat Måns på vetgirig så han missat poäng till motståndaren.

Idah blir det en superlång dag med handledning och utvecklingssamtal, ÖPP. DEt blir effektivt, skönt att komprimera flera saker till en för att spara tid. Känner mig lite laddad för att umgås med tjejer i helgen, mycket snack och shopping som jag ser fram emot. Hoppas att jag känner mig på humör bara, ibland kan jag känna, blä, fula, trånga, mönstrade inför kläder.  Erica, Anna och Maggan får vara min inspiration.

Mest glad är man för solen som visar sig så här långt in i Mars.... förra åretv hade jag min 40-årsfest i stugan den 19 april, det kan man inte ha i år. Fullt i snö. Nu avvaktar jag mötet på Em, chaio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0