Mania... in all forms

I morse drabbades jag av städmani, jag som egentligen inte gillar att städa drog i gång radion och tjopp, tjopp, bara städade. Det var som om allt gammalt skit skulle bort. Jag hann med det mesta tyckte jag . Rätt var det var kom ett sms med en travrad från Eva och jag känner på mig att kvällens trav kommer att ge stor utdelning sms:et lät som en hurrasignal;).  Vi har pratat om att vi måste ha e n placerare av våra pengar då vi faktiskt har vunnit två helger i rad. Jag funderar på vem som skulle kunna sköta om kontot.... Eva vill gärna ha en antikaffär på ålderns höst och jag vill gärna ha en ställe där man kan anordna trevliga drinkträffar, ha matkurser och även ha en mötesplats för som då blivit seniorer.

Jag har varit ute på löptur idag och tagit mig en promenad på Em för att se på elitserielagets sista hemmamatch, det var få som kom för att hurra och en publiksiffra på ca 150. Förlust till Avesta, Eslöv var snabba, starka och vinnare så klart, Tina spelade och gjorde ett bra jobb tycker jag, hon är stark i kroppen och bra att läsa spelet, hon bytte plats på kanten vid ett tillfälle med Emma S som då gjorde mål.... Bra tänkt. lollo fick stå de sista 10 minuterna och hon har verkligen blivit stabilare och duktig på kantskottsmottagningarna.   

Nu laddar jag för Robinsson och skall äta lite thai-mat.   See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0