Längtar till Robinsson

Idag är det dags för en spansk vinprovning och som tilltugg blir det tapas. Tänk att leva i sus och dus, känner mig visserligen lite trött  av all rättning men tycker ändå att det är viktigt med lite gemenskap för att få vardagen att bli lite roligare....då passar det in med lite vin. Vi är ett gäng kollegor som träffas

Till helgen är det dags för Robinsson och jag blev inte uttagen till denna tävling, det gick inte alls. Man kan kanske förstå detta när jag beskrivit mig själv som en kvinna i mina bästa år, en kvinna som aldrig har campat, utom i ett försök, n'är tältet började brinna av spritköket. Det var ett Dantes inferno att uppleva, grejer överallt... sovsäckar, kläder etc. Brorsan och jag drog tältet ner till sjön. Vi var små, rädda och chockade. Det blev hotell.
Ingen bra camping!

Nåväl, man fattar varför man inte får vara med.  Istället skall jag vänta och längta till premiären.  Satsa på att äta ris och palmhjärta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0