Kvinnor som hatar tvätt...

Jag tycker att det är mycket krusidull för att tvätta kläder, det är massor med fel med detta. Högarna är alltid för höga och man kan knappt se över dem p g a min korta längd... jag har tagit ner en Cd-spelare i källare3n och poppar för fullt, bra musik. jag gör det för att bli mer positiv till just tvätt och högar. Det enda som händer är att jag blir glad av musiken, men för det gillar jag inte att tvätta..... kvinnor som hatar tvätt, lika passande som Stieg Larssons boktitel känner jag och jag tror att detta är ngt som fler kvinnor gärna undviker.  Men idag laddar jag igen för lite tvätt. jag attackerar problemet direkt.

Jag har haft bra lektioner idag men tycker att min vikarietimme var usel, vi hade helklass på en halvklasstimme och det var enormt pratigt .....rent uuuuusssseeellllt.  Men som en nära kollega säger;      gör om, gör bättre.  alltså måste jag Förändra attityden, skapa positiva förväntningar, arbeta på ledarskapet och tydligheten för eleverna    ....hur skall jag problemlösa för den här gruppen, åtgärda grupproblematiken. Det är detta livet går ut på ... att vända på problemen och se på saker från olika håll. 

Chiao;)
 

Kommentarer
Postat av: erica

Just det...vänd på problematiken...vänd på tvätten...överst i högarna får ligga underst ett tag...gör som jag, låt mannen i huset tvätta!

kram

2009-03-05 @ 21:25:58
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0