Fel kan uppstå när allt inte fungerar smärtfritt

Japp, hela gårdagens blogginlägg borta när man publicerar.... Jag återkommer med mitt vintips och mitt matrecept vid annat tillfälle. Äntligen har arbetsveckan dragit igång, det är rödmyrans förutsättningar. Arbete hjälper inte bara mig och mina elever utan även de andra i samhället som är utan arbete. Det kallas att dra sitt strå till stacken, i biståndsarbete gäller många bäckar små.

Det som sker denna vecka är lite rättning av skrivuppgifter och nationella provet i engelska, det är en dryg uppgift för många och många som gruvar sig. Det kommer att gå bra;9
Till helgen väntas barnkalas hos brorsan. Vidare måste Chateu Grand cru bokas och beställas och till alla vingillare så vill jag snabbt få in pengar till detta 880.-/par.
Då inkluderas vinbiljetter och inträde och bussresa.

Ha det bra/

Kommentarer
Postat av: erica

när var örebroresan?



Kram

2009-03-09 @ 20:51:00
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0