Äntligen måndag

Nu är man tillbaka till jobbet, jag var trött som en koala när jag segade mig upp ur sängen. Det skall bli skönt med rutiner och jobba sig fram mot varmare tider. Jag älskar värme och blir lite upptinad fram mot vårkanten. Mitt knä är helt bra igen, tvätthögen är enorm, men det är storhandlat och det är tämligen rent hemma. Mycket nöjd över att pantburkarna är i automaten och tidningarna i återvinningscontainern. Det är mycket bestyr med livet och det är sådant man gärna skjuter upp.

Nu denna vecka skall jag träna, skjutsa till träningar och laga mat på min fritid, det är mina rutiner helt enkelt. Som grädde på moset skall jag ringa en väninna och höra om vi skall fika....det var så längesedan... Om jag orkar skall jag tvätta lite och få hjälp med tvätten...

Ungdomarna här på skolan är i glatt mod, de bara tjatar och tjatar med varandra., Kul ;)

Kommentarer
Postat av: erica

Tjobidoo...skönt med jobb igen, håller med dig på det...och kul att träffa ungarna igen...tycker jag med...men sen tycker jag inte som du längre...för jag har INTE tagit reda på sånt man borde...jag har bara förlustat mig, jag...hela lovet...så allt vad pantburkar och tidningshögar...har vi kvar. Kul.

Kramelikram

2009-03-02 @ 17:25:40
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0