Söndag med disigt väder



Stina är bra duktig på att göra jordgubbspaj, alla smarrade.

Vi förlorade fotbollen och det var trist. eftersom vi alla laddade för vinst. Idag är det ändå mkt att göra, röstningar, golfspelande och förberedelse inför gymnasiebalen... Eva och jag kommer att hjälpas åt. Vidare kommer Lollo hem och det skall bli skönt. Här i stugan regnar det men vad gör väl det så häre på en söndag.

Nästa helg blir den sista innan sommarlovet och jag jobbar måndag och tisdag. Great fun! Då skall jag rodda med andra saker och gå ner i min dvala.

Idag har jag ingen koll på lunchen men jag gissar på kassler... kan bli ok!

Kommentarer
Postat av: erica

Halloj. Mysigt det skall bli att sola på nya soldäcket (soldäck stavs med ä...enligt sambo...). Ni får det så himla fint därute att vi får svårt att locka över er till Krylbo...men...vi nöjer oss tills vidare med att locka över er på festen på lördag. Har varit hemma hos mam och lånat 60-tals kläder! Ser fram emot detta!

Är tjejerna och du med på dukningen?

Kram

e

2009-06-07 @ 14:51:58
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0