Mobilt, äntligen

Sommaren är räddad, vi har skaffat oss en bärbar dator med mobilt bredband. Inte en dag för tidigt men pengarna skall finnas och vara prioriterade så klart... Jag är ledig i dag och det är ljuvligt även om vädret inte är det bästa. -Det är min kompensation från karnevalsloppet och kvällsjobbet, så vilan kommer i tdi nu när man behöver den.

Veckan har varit fulltecknad med konstmålining och med vinprovning och andra aktiviteter. Idag roddar vi lite för trädecket Blomman och jag, trots blåsten. Louise är borta och vi saknar henne mer än hon saknar oss tror jag, det är väl det som ingår i frigörelseprocessen. Jag tycker att hon skall komma hem så att vi kan springa intervaller för det är hon så bra på, att peppa sin morsa.

Dessutom skall Stina arbeta litew Brunnbäcksherrgård för handbollen och då skall jag passa på att köpa lite presenter till de rara som slutar 9:an eller tar studenten. Veckan blir fulltecknad och förberedelser skall ske inför skolavslutningen, ,.. lördagen avslutas med en härlig fest som jag längtar till....

XXciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0