Kroppsarbete är härligt

Idag har jag förberett mitt trädeck tillsammans med maken.... vi var tidigt uppe medan Stina kastade sig ut i solstolen för en solglimt som kunde ge lite solbränna. Vi har kommti en bit på väg ändå och fått det någorlunda rakt, jag har burit stora plattor och skottkärror med grus, lagt ut plast för att förhindra ev. vass att dyka upp mellan brädorna och stenar att lägga i vasskanten.

Jag sprang en tuff löprunda igår mkt uppför och kände mig oerhört stark, jag gissade att den var 6.5 km medan Blomman hävdade bara fem... kanske kan man mäta på kartprogrammet. Bäst att ligga i om jag skall springa en lång sträcka på Vasastafetten, den går lördagen den 22 augusti.

Nu har jag laddat med grillmat och väntar på kusinerna som skall slagga över och vi skall självklart titta på Sverige Danmark.

Extra kul är det för Isak, Jessica och Erica på fotbollen live
För Johan och gänget
För brorsan och Kicki på bröllop
Fr Lollo i Tyskland, kommer hem i morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0