Hoj!

Attans vad flitig man har varit, städat, konfererat, skrivit, och städat. Jag gillar inte att rensa i mina skrivbordslådor, därför går det knappt att öppna dem heller. Jag tar tag i detta sedan efter renoveringen, jost nu gäller det bara att tömma allt. både i arbetsrum och i klassrum. Jag funderar oxå hur det går hemma med Blomman och parabolskrället, den kanske inte fungerar när man kommer hem.

Jag hoppas att en sten föll från anna Larssons hjärta, stackarn känner sig alldeles hängig av allt att göra... men hon tar sig an sakerna i sinom tid antar jag eftersom hon är född att kämpa livet ur sig . Jag hjälper Erica med dukningen på lördag och Kindereggen kommer oxå... kläder har jag inga, men jag går med 60-talsfrissa... jag är född då.

Chaio/ blm

Kommentarer
Postat av: erx

Tja...du får låna sextiotalsklänning av mig om du vill...mam har sparat allt:) Jättefina grejer men aknske lite stora åt dig.

Kram kram

2009-06-09 @ 14:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0