Fest

Idag mår jag lite klent... har aldrig varit uppe så länge på fest, inte ens på nyår... vad jag kan minnas. En gång  för åttA ÅR sedan var det sist... oxå då tillsammans med Erica.

Erica hade sin 40-års fest igår, middag massor med gäster och god mat. Temat var just 60-tal och alla hade verkligen bemödat sig för att passa in ordentligt till den tiden. Själv hade jag en kort, grön paislymönstrad klänning och klackskor.
 Louise och Stina skötte om festen och städningen och de var verligen superduktiga, inte bara för att jag är personligt subjektiv. De samarbetade verkligen bra, hade kontroll på läget och hjälpte till bra för att hålla ordning.

Tal hölls i massor, presenter öppnades och vår film visades och uppskattades. Det var massor av roliga människor på festen och de kan verkligen umgås på alla fronter. Masn kan skratta med dem och åt...man vill aldrig gå hem

 Hemma i Skogsbo har det regnat in i köket, takpannor har nu blivit utbytta i detta monsterväder, på stege, tur maken är lång... N är skall det sluta regna funderar jag på?


Kommentarer
Postat av: erica

Jag har sagt det förut. Ni är underbara, hela familjen!! Tack för allt. Tack goa Louise och Stina, ni gjorde så jag kunde koppla av och bara ha kul! Tack Bella,mest för att du finns!! KRAM

2009-06-15 @ 10:31:05
Postat av: erx

Halloj igen...pris till din blogg finns att hämta hos mig! Prisa någon annan...eller behåll härligheten för dig själv! Kram e

2009-06-15 @ 22:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0