Upptakt

Idag har jag varit och haft upptakt på SET-kursen som anordnas i Avesta kommun, det är ngt som jag känner kommer att lyfta min vårtermin på god väg mot en skala 10... av 10 möjliga förstås. Vad kommer jag att få lära mig? Vad kommer jag att få insikt över som jag aldrig vetat? Hur kommer vi att göra det?

Han tittade med upphöjd förvåning på mig
'du kan inte vara klok som säger så!'
Jag, träffad av blixten,
hur kunde maN tänka annorlunda
?

Ngt jag är glad över är att jag fått svar av Erica på min historia och hon knäckte nöten...självklart frågar den svenska flickvännen efter korv på för att inte genera sin man... ingen kvinna vill utsätta sin man för pinsamheter genom blottning. Fredsliljan och fikusen svarade att han självklart visade korven och skrattade rejält över detta när de fick rätt svar. Fikusen ville efter detta att jag skulle ge alternativ så att man som läsare fick förklara svaret  .
 Själv blev jag glad över en fräckis. Jag blir glad att läsa andras bloggar, kanhända är det för att jag är nyfiken och gillar att läsa andras upplevelser och tankar. Min blogg fungerar som en dagbok även om blomtipsen ibland uteblir. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0