Sjuk eller bara kall och tungsint?

Dagen har gått, jag har abretat på,, men det var ändå tvivelaktigt ,för jag känner mig sjuk........................................................................ Hatar det och kan inte erkänna det för då blir jag bara sämre. fryser, torde vara rätt bra för min förbränning då jag måste få energinivån att räcka till. Någon som vet bä'ttre skriker säkert rätt ut. Vila, medicinera, drick och bädda ner digför guds skull                                               Vägrar.
Jag har vilat hela helgen, vilat och laddat för i morgon när jag skall till Tällberg på kurs, Kajan, Tobbe, jag skall på utbildning och då kan man inte vara sjuk.....förrresten inte annars heller. Jag packar ner Alvedon, nässpray, zyx och ett gott humör. Skippar motion och går på lågenergi...all energi skall gå till intellektet. Nu skall jag ta mig en tupplur. kommer hem på onsdagkväll.

Fick höra resultatet idag, kritik till oss. Jag blir nedstämd.

Kommentarer
Postat av: erica

Blev också nedstämd...inga affirmationer räckte...

Ha så kul i Tällberg!

Kram

och krya på dig

erica

2009-01-27 @ 11:23:57
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0