Lördagmorgon

Fantastiskt att ha en lång skön helg framför sig...Det är mysigt att goa sig i soffan med kaffemuggen i handen och slötitta på tv, i huset sprids en fantastisk kaffedoft ut till vardagsrummet. Katten äter lite fil och slöar även han... Det är kallt och snö utanför.

Eftersom Let's Dance är fredagkvällens höjdare så tycker jag att det är trist att Magdalena inte kommer att vara med mer... På spåret är ett annat program som jag älskar men de krockar i tid med varandra och jag väljer  reprisen. Silvertallen gillar bara kulturella program och inslag av sport och trav. Jag tackar för att han gillar deckare och prgram med spänning. Annars är det bara jag som gillar sång- och dansprogram som Idol och Stjärnor på Is.

Idag blir det besök till morsan och lite motion. Dagen kommer att vara helt fri från handboll, det är bara i morgon som Stinus har handboll mot em. Jag skall åka till stugan för att titta på all avverkning där, all skog är fälld och igår när jag var dit i skymningstid så tyckte jag att det såg ljust ut. Blombella alskar ljus och space.

Jag funderar lite kring Kimbers amygdalauppgift, och jag vet hur jag gör...när ngn är sopig i grupp säger jag inte alltid till... Det är för att man tycker jag är en viktigpetter och tar för mycket plats.................jag återkommer mer...kring reflektionerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0