Home styling

Ja, så var man igång igen med de gamla blomlökarna på Dh. Det kändes fint att dra igång och få fylla på lite klorofyll innan de riktiga lökarna kommit fram ur snömodden. Det är köriga tider nu...................Inte vill en amaryllis vara sämre än en vildros, nej, nu har julen åkt och jag har uppnått nirvana och blivit förvandlad till en het chiliplanta. Ja, faktiskt är det sant, chilli kan upplevas i många olika former och i olika styrka. Det är här jag kan cameleontera lite. Jag stylar helt enkelt om på min blogg bara så att mina två läsare verkligen kan få se att jag ser fram emot våren. Nu när ni ser vilket bestyr en chilli har för att inte verka trist så förstår ni nog att jag måste fortsätta min bloggfräshning. Men utmana mig inte ytterligare.... jag är lite långsam i det jag gör, fast jag numera är en ngt blondare....ja...rödlätt då....chilli. Jag tycker det blir bra....Förresten tror jag att vildrosen och julstjärnan också går in i vårens tecken....fast fredsliljan hon rockar på. Terminen startar 2009
 

Kommentarer
Postat av: Den vita franska tulpanen

Roligt att se att du är inne på mitt favorit intresse styleing;)Blev riktigt snyggt! Tycker mitt namn är lite långt och krångligt så jag tror jag döper om mig till papegojtulpanen (undra vad jag och en papegoja har gemensamt. Haha!).

2009-01-08 @ 21:12:15
URL: http://http://www.whoopi-doo.dinstudio.se
Postat av: Vattenliljan

Allra käraste mrs Amaryllis... tyckar att bloggen blev gööör fin med den nya stylingen.

Kram

2009-01-08 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0