Förkylningstider

Hur mycket man undviker den, hur mycket man än försöker att arbeta mot den så kommer den på olämpligt tillfälle. Förkylningen, den dryga. Man äter chilli, tar ingefära och använder vitlök. Man tar även en Whiskey för att bota.
Silvertallen är sjuk. Det är jobbigt, man glömmer bort hur mycket jobb det blir när man är ensam. Nu sänder jag en tanke till dem som lever med tonåringar, läxor, mat, djur och tvätt.  OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Det är jobbigt för mig med.

Får inte sova -det hostas och hostas... jag är medlidande.

Det ligger snorpapper i soffan.  Jag får stå ut....
Han sover.... det är trist....
Ingen mat hemma .... jag måste handla och laga.
Äcklig mat...jag har lagat.
Tjat och gnäll... mamma är dryg och ger inte med sig.
Han vägrar febertabletter och nässpray... han vägrar.... tror säkert att jag skall förgifta honom.
VAR ÄR CASHEW NÖTTERNA? ja, jag skall visa................


Kommentarer
Postat av: erica

Oj...det ÄR verkligen sant det som folk säger..."det finns dom som har det värre"...du har det värre. Men som skidåkare Smirnoff sade "tjiempa, tjiempa!!"

Och når du nått botten och inte tror att det kan bli värre...är du välkommen hit, för att äta vår mat...Uppmuntringskram!!

2009-01-14 @ 19:38:27
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0