Man kan påverka sin lycka, passa på du med...




här kan man se vad som verkligen betyder ngt i livet. sommardag, bad, Askön och underbara kids :)
Jag hade en fatastisk kväll igår där vi levererade sannigar om lyckan, att vi kan påverka 40% av vårt liv, 50% är medfött beteende och 10% beror på yttre omständigheter.
Erica utmanade mig om 7 sanningar, vilket jag egentligen hatar...men accepterar..

1. Jag är oerhört stark person men blödig när det gäller min familj, främst mina barn....annars med min mamma, hur kan man underlätta och förbättra och varför sker det inte?

2. Jag är en snäll person och tar hand om alla som jag tycker om efter bästa förmåga. om alla tänkte som jag skulle det vara en perfekt värld. jag retar mig på dumma människor och många gånger blir jag häpen.

3. Jag ägnar alldeles för lite tid åt mig själv, och hatar att passa tider.

4. Jag är mörkrädd och det är jobbigt eftersom jag dessutom hör dåligt eller har ljud i öronen ständigt. Peter brukar alltid gå och titta åt mig, vilket han hatar... När barnen var små och Peter jobbade natt sov jag i ungarnas rum och vi hade då myskväll för att inte visa dem att jag var rädd. Jag tackar Maggan för min fobi-träning.

5. Jag älskar att umgås och älskar att gå på fester, men det sker för sällan. mitt favoritvin är Zinfandel eller syrah. på sommaren dricker jag rosé eller xantédrinkar.

6. Jag har aldrig gjort ngt elakt medvetet och jag har fått böta för fortkörning. Jag är inte särskilt bra förare och undviker detta.

7. Ett av de bästa ögonblick i mitt liv var när jag, tidigt flyttade till egen lägenhet och fick känna mig fri. I den lägenheten träffade jag kompisar, hade fester, lagade mat, drack vin och tittade på tv och lyssnade på musik. mitt i natten kunde jag nattvandra med kompisar. Vara fri.  
 

Kommentarer
Postat av: erica

Härliga sanningar...som jag kan skriva under på att de är sanna...så vitt jag känner dig!

Tack för igårkväll. Skön stund som räckte länge! Glad åt mina fina vänner! Du är toppen Bella. Ha en fin bröllopsdag!

Kram

2009-02-13 @ 22:53:33
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0