Tisdag

Jag tycker att det gick över förväntan med att kasta i färg i håret. Jag är nöjd... jag har en inställning som gör att det inte kan bli mycket värre med frisyren och då blir man nöjdare vad som än sker.  Stina har idag fullt med prickar över kroppen som kliar och det är en reaktion på de tre starka penecillinsorter som hon just har ätit upp i kur, jag gör mitt bästa med att smitta positivism till henne. Det kan vara lite kämpigt med eksem att se att det blir bättre.... :) Men ngra fördelar är att Hon blir av med magsåret. Hon blir gladare och friskare och orkar mer. Hon kan få andra att smörja på eksemet och mamma kan köpa semlor idag när det är semlans dag. Hon kan leka vidare i facebooks cyberworld.....Hon kan snart åka moped till skolan.

Nu väntar en lång dos av motion, ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0