Skidåkning

Stina, jag och Peter gjorde en skidåkning till Rembo från oss. Det var skitkul och det var skratt i nerförsbackarna och vi tävlade med sammanbitna käkan uppför för det finns flera backar längs vägen. Tänk att jag är på väg att lära mig detta, otroligt svåra. Jag passar bäst i slalombackar ungefär och har haft som mål att greja skidåkning. Jag har lite gratis i armarna som orkar stakning, annars tycker jag att det är svårt med tekniken och det är det jag kämpar med.  

Stina har bjudit hela släkten på semlor och har ägnat förmiddagen till att baka detta.Hon har bjudit mormor och morfar, och familjen Elmertoft. Nu väntar kycklingsallad och Bygglov och skall lägga mig i tid då jag åker med fadern till Bollnäs. Ha det bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0