Måndag är rätt dag

Japppp, så var denna arbetsdag avklarad. Måndagar är dagar då allting går som på räls, bara rätt fram och med ganska hög fart. Skönt att bar4a gör det i ett sträck, att jobba på ....
Det var kalas här hemma igår, jag är 41 år nu fast jag i visa avseenden känner mig som åtminstone som... 34.  Det är inte en chock, men man ser äldre ut.... Jag fick kostaskålar och  två härliga böcker att förströ mig med på lovet och en flaska Ripasso, ibland kan det vara svårt att hålla reda vilket man föredrar.  Bok eller vin.....

Idag har jag fått ytterligare presenter av Eva och Madeleine och om henne kan sägas att jag tror att ingen outbildad konditor gör så fantastiska cupcakes som hon bakar. Troligtvis skulle man kunna jämföra henne med Leila, på TV4Cupcakes som glänser, gnistrar och är toppiga,  verkligen ögongodis i mångfacetterade färger. Tack,tack, tack, tack, tack, tack,tack, tack,tack.   Nästa år när du är i USA blir de säkert ännu mer personilga för där verkar de ha cupcakes som nationalbulle...

Själv håller jag igen med bullar och godsaker. Det kan lätt bli för mycket av det goda och det passar inte in i min hälsoprofil 2009. Jag försöker äta mycket av fisk och grönt, olja, nötter och sunda kryddor och en och annan kylling. Nu tar jag D-vitamin i väntan på solen men sedan skall jag sola utomhus. En kvart om dagen gör susen för kropp och skin :)

Nej, nu skall jag spela best of Annas 2009 och käka sparris.   

Kommentarer
Postat av: erica

Ät sparris du din lilla räka...men om du kan tänka dig träna lite mer...så kan du käka lite cupcakes! Häng på oss på boot på tisdagar. 41 år är en utmärkt ålder för just boot!

By the way...du är utmanad...kolla på min blogg. Kram

2009-02-18 @ 19:13:48
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0